Joulun jälkeen unirytmi oli mennyt mulla ihan sekaisin ja yritin korjata tilannetta, mutta ei onnistunut. Olin viettänyt joulun ja uuden vuoden vanhempien luona. Jälleen kotona mua odotti kaikki arkirutiinit, mutta ilman töitä tai koulua. Muutama viikko mulla meni yksin puuhastellessa ja olin päättänyt vihdoin ja viimein tilata itselleni cdonista Queenin levyboksin. Heti kun olin painanut kohdasta "osta" painiketta niin tuli heti aika jännä fiilis, mutta hyvällä tavalla.

Seuraavalla viikolla ystäväni Heidi tuli mun luokse kolmeksi yöksi ja se sopi mulle ihan hyvin, koska hänen oli pakko saada jostain yösija sen takia, koska käy täydennyskoulutusta Helsingissä. Meillä oli silloin tosi hauskaa ja keksimme kaikkii outoja vitsejä samalla kun katsoimme Disneyn klassikko elokuvia. Tuli myös katsottua paljon Heidin kanssa "Garyn videoita" ;) Yhtenä päivänä minulle oli tullut postissa että minua odottaa isokokoinen lähetys ja se piti käydä hakemaan postitoimistolta, koska ei mahtunut postiluukusta, joten päätin mennä samantien hakemaan postista tilaamaani lähetystä. En ollut koskaan aikaisemmin käynyt Myllypuron postitoimipaikassa joten minun oli pakko mennä sinne taksilla, joku naapurini oli myös tullut sattumalta mun kanssa samalla taksikyydillä. Olin iloinen kun sain käteeni sieltä cdonilta tilaamani Queenin levyboksin :) Ajattelin sieltä yrittää itse suunnistaa takaisin kotiin kävellen, mutta en sitten tietenkään muistanut oikeeta suuntaa minne piti mennä :P joten oli pakko mennä taksilla takaisin kotiin, koska oli muutenkin hyvin kylmä ilma ja pakkasta. Kotona laitoin melkein heti ensimmäisen Queenin levyn soimaan ja aloin vähän aikaa maalaamaan, kunnes Heidi tuli mun luo koulusta ja kuuntelimme sitten yhdessä Queenin levyjä.

Heidin lähdettyä takaisin kotiinsa hauskan viikon jälkeen, jäin itse suunnittelemaan omaa aikatauluani ja yritin ahkerasti miettiä eri työ mahdollisuuksia, mutta ei siitä oikeen tullu mitään.

WP_20150106_001.jpgWP_20150108_002.jpg