Olin odottanut keskiviikko päivän erikoisjaksoa salkkareissa ja vihdoin se päivä tuli. Erikoisjakso kertoi enemmän Marianna henkilön lapsuudesta ja hänen rankasta elämästä. Kyseinen erikoisjakso oli minusta ihan kiinnostava, mutta samalla myös aika surullinen. Jaksossa kerrottiin kuinka Mariannan oma pikkusisko oli kuollut kylpyammeessa, kun hän oli vasta 6-vuotias ja myöhemmin myös Mariannan vanhemmat erosivat, kun hänen äitinsä, joka oli ollut jo muutenkin liian masentunut Mariannan pikkusiskon kuolemasta ja alkoholisoitunut ei enään kestänyt omaa avio-miestään ja otti eron hänestä ja hän lähti matkalaukun kanssa suoraan autolle. Sen jälkeen Marianna jäi kahdestaan äitinsä kanssa. Jaksossa kerrottiin myös tarkemmin Mariannan teini-iän ystävästä Selinasta, kuinka hän oli sekoittanut Selinan pään psykoosiin asti. Nähtyäni jakson telkkarista niin teki mieli katsoa se vielä uudestaan katsomosta, koska se oli aika syvällinen tarina Mariannan elämästä. 

Kerran kun olin älypuhelimellani eksynyt salkkareiden sivuille facebookissa niin huomasin siellä erään ilmoituksen että kuulemma Salatut Elämät näyttelijät olisivat tulossa pe 6.3.2015 Itäkeskuksen anttilaan nimmarinjako tilaisuuteen ja siinä myös kerrottiin ketä näyttelijöitä sinne on tulossa. Heti sen ilmoituksen luettuani ajattelin että tässä olisi aivan mahtava tilaisuus mennä näkemään salkkari näyttelijöitä!! Koska mun on muutenkin aika helppo tulla suoraan metrolla Itikseen yhden pysäkin jälkeen. Olen muutenkin joskus pitkään halunnut tavata salatut elämät näyttelijöitä. Heti sen ilmoituksen luettuani otin yhteyttä erääseen kaveriini ja halusin hänenkin tulevan mun mukaan sinne, koska tuntui kivemmalta jos olisi joku kaveri messissä, mutta hän ei ollut varma tulisiko mun mukaan, joten otin myös yhteyttä toiseenkin kaveriini ja hän vastasikin mulle innoissaan et voisi tulla ja alkoi heti suunnittelemaan missä me nähtäisiin jne. Myöhemmin torstai iltana selvisi ettei kumpikaan ollut tulossa mun mukaan nimmarinjakotilaisuuten, toinen olikin kipeenä ja toinen ei vaan jaksanutkaan tulla mun mukaan.. Myönnän että se oli ottanut vähän päähän ja ajattelin sen jälkeen etten itsekään lähtisi tilaisuuteen ja että en uskaltaisi lähteä sinne ilman kaveria. Mieleni kuitenkin muuttui seuraavana päivänä, mutta mietin kuitenkin vielä lähtisikö sinne tilaisuuteen, kun aloin pikku hiljaa laittautumaan ja meikkaamaan itseäni, päätin silloin jännittyneenä että aijon lähteä sinne tilaisuuteen!! Olin yksin tai ei. Tekoripset laitettuani lähdin kävelemään kohti metro asemaa ja kello oli silloin muistaakseni jo puoli neljä ja se nimmarinjako alkoi neljältä. Mietin siinä itsekseni että toivottavasti ehdin hyvissä ajoin sinne ennen kuin kauppakeskuksessa on liian pitkä jono. Aluksi olin miettinyt meneväni sinne jo kahden aikaan päivällä, mutta nukuttuani melkein puoli yhteen asti päivällä niin en ollut siinä kunnossa että olisin jaksanut olla siellä jo kello kahden aikaan. Kun saavuin Itäkeskukseen perille niin olin varautunut siihen että paikalla saattaisi olla tosi paljon ihmisiä, mutta siellä oli ihan yhtä paljon ihmisiä kun aina ennnenkin, kunnes saavuin Anttilan eteen, jossa oli se odotettu nimmarinjako tilaisuus. Paikalla oli jo jonkin verran valmiina jonottamassa ihmisiä. Menin vain mukaan jonottamaan ja lähetin samalla kavereilleni mesessä innostuneesti viestiä, että nyt oon sitten tässä jonossa :D  Ajattelin että siinä jonossa kestää varmasti aika pitkään ennen kun pääsen tapaamaan salatut elämät näyttelijöitä. Aluksi luulin että he jakavat siellä vain nimmareita, mutta kun eräs jonossa oleva jonkun tyttären äiti sanoikin että siellä otetaankin yhteiskuvia salkkari näyttelijöiden kanssa. Sen kuultuani olinkin vielä enemmän innoissani. Kun oli tulossa mun vuoro astua yhteiskuvaan, tunsin miten mulla alkoi jännitys lisääntyä ja sydän hakkaamaan entistä kovemmin. Astuttuani seuraavana jonossa yhteiskuvaa varten, niin muistan kun salkkareiden näyttelijä Jiri tervehti mua ystävällisesti ja kaikki muutkin näyttelijät hymyilivät mulle, kun tulin yhteiskuvaan, siitä tuli hyvä mieli! :) Kävelin ujosti näyttelijöiden eteen ja alettiin räpsimään kuvia mun kännyllä. En katsonut muuten hirveesti ympärilleni paitsi huomasin vieressäni Janne näyttelijän salkkareista :). Yhteiskuvan jälkeen kuvaaja sanoi vielä että otettaisiin vielä sellanen kuva jossa mä halaisin Jannea!!! :))) Sen kuultuani olin ihan silleen et kuulinko mä nyt ihan oikein :D No sitten meistä otettiinkin Jannen kanssa myös yhteiskuva. Sillä hetkellä olin aivan että "onko tämä unta?:D" 

WP_20150306_006.jpgWP_20150306_007.jpg