Pidän maalaamisesta, piirtämisestä ja elokuvien katselusta. Taide ala on varsinkin minun lempi harrastuksiani ja olen saanut muutamia luonnoksia ja keskeneräisiä teoksia tehtyä, mutta vielä tekemistä riittää :) Valitettavasti taide harrastukseni on jäänyt vähän vähemmälle, koska minun on pitänyt olla töissä aina aamusta iltäpäivään asti 7h päivässä, mutta se loppuu kuitenkin tässä joulukuun alussa ja sen jälkeen pystyn enemmän keskittymään taide harrastukseeni, koska on enemmän aikaa ja saamaan toivottavasti inspiraatiota. Minun täytyy kuitenkin aktiivisesti etsiä niitä töitäkin, etten jäisi kuitenkaan kokonaan työttömäksi.  Olin opiskellut Jyväskylässä kuva-artesaaniksi ja meillä oli viimeisenä vuonna tarkoitus perustaa oma taide näyttely omalle paikkakunnalle ja minä itse stadilaisena naisena pidin näyttelyni Helsingissä Sörnäisten nuorisotalo Hapessa. Näyttely onnistui tosi hyvin ja porukkaa oli tullut paljon. Sinne oli tullut suurin osa sukulaisiani, ystäviäni ja tietysti myös perheeni. Aluksi minua jännitti pitää tavallaan "puhe" omasta näyttelystä, mutta se meni ihan hyvin, vaikka ei ollutkaan kovin pitkä puhe. Sen jälkeen pidin esittely kierroksen ja kerroin lisää tekemistäni teoksista kysyttäessä. Harrastuksiini kuuluu myös shoppailu, mutta sitä en harrasta niin usein, koska se on kallista ajanvietettä ja siinä menee paljon rahaa, tykkään kuitenkin silloin tällöin shoppailla esimerkiksi vaatteita, elokuvia ja nykyään myös sisustusjuttuja ja astioita, koska olen päässyt muuttamaan omaan asuntoon niin sen takia haluan välillä ostaa asuntooni jotain pientä piristystä. Elokuvia tykkään yleensä katsoa aina iltaisin, mutta myös joskus päivälläkin. Se tuo kuitenkin ihan erilaisen tunnelman kun katson elokuvia illalla. Elokuvien katsominen on minulle sen takia tärkeä harrastus, koska sen avulla olen saanut hyviä inspiraatioita taide harrastukseeni. Elokuvat ovat toisin sanoen minulle yksi inspiraation lähteistä. Täytyy myöntää että varsinkin Walt Disney yhtiön tekemät animaatio klassikot ovat tuoneet mulle paljon inspiraatiota, koska ne ovat aika nostalgisia ja syvällisiä leffoja.

WP_20140106_033.jpgWP_20131217_001.jpgWP_20140503_004.jpg