Vihdoinkin voin sanoa, että kesä on kohta tulossa, eikä enään näyttäisi tulevan takatalvea. Nyttenkin on ollut ulkona noin +20 astetta lämmintä. Jee, ihanaa!! Toivottavasti olisi tulossa hyvä kesä. Ainakin olen lähdössä taas vaihteeksi risteilylle heinäkuussa erään mun toisen kaverin kanssa ja vietämme siellä samalla hänen synttäreitä. Olen tässä toukokuussa tehnyt muutamia kivoja ostoksia jotka näkyvät myös kuvina tässä blogi tekstissä.

Ostin ekaa kertaa itselleni Urban Decayn merkkistä meikinpohjustusvoidetta, joka vaikuttaa olevan paljon parempi laatuista, kuin mun aijemmat pohjustusvoiteet, sen pitää ehkä kuitenkin antaa vaikuttaa jonkin aikaa iholla ennen kuin laittaa meikkivoidetta ja puuteria. Ostin myös samanmerkkistä silmienrajauskynää, jonka avulla saa aika tarkan lopputuloksen, koska siinä on erittäin ohut sivellin. Nyxiltä taas ostin pari luomiväripalettia toinen on helmiäisen valkoinen ja toinen taas on lämpimän ruskea ja kolmas sävy on tumman violetin värinen, mikä sopii hyvin vaikka illanviettoon. (Meinasin unohtaa, että ostin myös kolmannenkin luomivärin) :P

Eräänä viikonloppuna kun kävimme kaverini kanssa vähän aikaa Helsingin keskustan Forumissa niin kävimme siellä Victoria Secrets kaupassa, jossa myydään ainakin kaikkia hajusteita, ihonhoito rasvoja, laukkuja, meikkipusseja ja alusvaatteita. Sieltä ostimme kaverini kanssa VS merkkistä käsi-ja vartalovoidetta, mutta eri tuoksuisen. Mä ostin itselleni Romantic nimisen voiteen, joka tuoksuu jonkinlaiselle ruusulle, mutta aika mieto tuoksu kuitenkin. Siellä kaupassa kävi sellainen vähän nolo tilanne, että pankki kortin lukijassa oli tullut jotain vikaa, kun tein korttimaksua ja myyjä sanoi ettei ollut varma oliko kortilta lähtenyt maksua ja kysyi haluanko tehdä uudestaan korttimaksun. Päätimme tehdä kaverin kanssa niin että lähdin katsomaan pankkiautomaatilta oliko maksua lähtenyt kortilta, mutta ilmeisesti maksua ei ollut tehty ja tyytyväisenä onnistuin lopulta ostamaan Romantic voiteen käteisellä, onneksi kaikki päättyi kuitenkin hyvin. Jeans.fi nimisestä nettikaupasta tilasin itselleni pari toppia, joihin tykästyin todella paljon! Varsinkin vaaleanpunaiseen punottuun paitaan. Onneksi olivat myös ihan sopivan kokoisiakin mulle, koska mun on joskus hyvin vaikea löytää sopivan kokoisia vaatteita pienen koon takia. Olin saanut myös vihdoinkin aikaiseksi mennä ottamaan pari uutta korvan lävistystä korvaan munkkivuoren tukkatalolla, jossa olin joskus aikoinaan ottanut mun ensimmäiset korvikset, kun olin 17-vuotias.

Toivottavasti tästäkin kesästä tulisi ihan hyvä kesä ja lämmintä olisi myöskin! Laitan nyt tähän blogiini niitä mun tekemiä ostoksiani. kameran%20kuvat%20001.jpg 

kameran%20kuvat%20002.jpg

kameran%20kuvat%20003.jpgkameran%20kuvat%20001.jpg