Mikä on elämän tarkoitus? Mitä haluamme elämältä? Nämä ovat asioita, mitä jokainen varmasti ajattelee jossain vaiheessa elämäänsä. Jollekkin oma perhe on kaikkein tärkein, parisuhde, joku oma lemmikki, ystävät tai joku tietty sydänystävä. Minulle itselleni tärkeintä elämässä on, kun on oma asunto, perhe ja ystävät. On minulla myös muitakin asioita, jotka ovat tärkeitä minulle kuten esimerkiksi harrastukset ja erilaiset tapahtumat. Minun mielestä pitäisi yrittää mielummin keskittyä niihin asioihin mitä elämässä on, kuin valittaa siitä mitä ei ole elämässä, vaikka sekin on ihan ymmärrettävää ja itsekin olen valittanut, kuinka kaikki olisi "huonosti." Jokainen meistä on varmasti kokenut huonoja hetkiä elämässä, mutta jollain ihmetavalla olemme päässeet huonosta kokemuksesta takaisin ylös. Minun omasta mielestäni elämä olisi vielä tylsempää ja masentavampaa ilman huumoria, hulluttelua, hauskanpitoa ja läheisten kanssa olemista.

<3 Anni<3