Alkukesä oli mulla sujunut tosi hyvin ja vietin paljon aikaa ihanien ystävieni kanssa, kunnes kesäkuun puolessa välissä, ennen juhannusta mulla alkoi mennä yhtäkkiä salakavalasti aika huonosti ja mikään ei enään tuntunut miltään, tuntui vaan koko ajan, kuin joku puukottaisi sydämeen, enkä tuntenut olevani henkisesti elossa ja oli vain epätodellinen olo, että eläisin vain jossain painajaisunessa. Syynä tähän mun yhtäkkiseen masennukseen johtui osittain erään mun hyvän ystävän välirikosta ja ihan vain väärinkäsityksen takia, enkä tiedä yhtään, missä vaiheessa saisin selvitettyä hänen kanssaan asiat kuntoon. Yritin kuitenkin lähteä hyvillä mielin oman taidenäyttelyni avajaisiin ja sinne olikin tullut kivasti porukkaa. Ainakin mun vanhoja ja uusia ystäviä. Tämä oli nytten muistaakseni mun neljäs yksityisnäyttely. Näyttelyn avajaisten jälkeen eräs mun uusi kaverini tuli mun luokse vähän aikaa kyläilee ja mukavaa meillä olikin. Aloin keksimään itselleni miten saisin ajatukset muualle ja mikä tekisi paremmalle tuulelle. Matkustin esimerkiksi spontaanisti Tampereelle kaverini luokse yöksi ja tajusin että itselleni ainakin matkustelu piristää tosi paljon mielialaa ja sen ei tarvitse olla minnekkään ulkomaille vaan ihan vaan vaikka oman paikkakunnan seudulle tai muualle päin Suomea ja siinä myös kannattaa säästölippuja hyödyntää. Seuraavaksi menen ainakin Kankaanpäähän ja myöhemmin syksyllä olisi tarkotus mennä yhen toisen hyvän ystävän kanssa Ouluun. Kävin tässä heinäkuussa myös Tallinnan risteilyllä ja vietimme siellä samalla ystäväni synttäreitä, oli aivan huippu reissu, mutta harmi kun emme ehtineet käydä maissa, eikä myöskään ehditty mennä aamupalalle, koska valvoimme niin myöhään, että nukuimme pommiin :D Loppukesästä olinkin vain mökillä suurimman osan ajasta ja kävi meillä myös ihania sukulaisia. Syy miksi kirjoitan välillä aika avoimesti asioita blogiini johtuu siitä, että en halua näyttää vain pintaraapaisua elämästäni, mutta en tietenkään laita liian henkilökohtaisia asioita tai mainitse läheisten ihmisten nimiä kovin paljon, ellei siitä ole erikseen sovittu. Sillä haluan kirjoittaa miltä todellisuudessa elämä on, ettei se ole koko ajan mitään glamouria. Tykkään kuitenkin enemmän kirjoittaa blogiini iloisemmista aiheista :)

Ihanaa alkusyksyä kaikille!  <3Anni<3