Sen jälkeen, kun työkokeiluni päättyi sinisessä verstaassa, niin aloitin vapaa ehtoistyön sairaalassa OLKA-tukipisteessä. Ensimmäinen päivä vapaaehtoisena alkoi erittäin hyvin ja sain vielä vähän enemmän perehdytystä työhön toiselta vapaaehtoiselta. Pari ensimmäistä työpäivää olin toisen vapaaehtoisen kanssa ja jatkossa kävin ihan itekseni. Olin huomannut, että työ sopii parhaiten sosiaalisille ja empatia kykyisille ihmisille, koska työ on aika ihmisläheistä työtä, myös on hyvä olla tasapainoinen elämäntilanne vapaaehtoistyössä, että pystyy paremmin tukemaan ja auttamaan ihmisiä. Vietin viikonloppuja ystävieni kanssa ja olin kerran mennyt yhden mun hyvän ystävän kanssa katsomaan Harry Potterin tekijöiltä uusinta leffaa nimeltä "Ihmeotukset ja niiden olinpaikat." Tykkäsin leffasta paljon ja menimme sen jälkeen Memphis ravintolaan syömään ja itselleni otin sieltä kasvishampurilaista, koska tykkään nykyään syödä mielummin kasvispitoista ruokaa, johtuen enemmän terveydellisistä syistä, vaikka muuten en nyt tiiä syönkö kovin terveellisesti :D Juotavaksi otin prosecco viiniä, joka sopi hyvin ruuan kanssa, vaikka ei maistunutkaan yhtä samalta ja hyvältä, kuin Kreetan matkalla. Syömisen jälkeen jatkoimme iltaa Helsingin yössä ja juhlimme oikeastaan siinä samalla sitä, kun mun ystävä oli päässyt opiskelemaan. Huhtikuussa olisi tarkoitus lähteä erään toisen kaverini kanssa Tukholman risteilylle viettämään mun omia synttäreitä, sitä en malta odottaa :)