En ole taas pitkään aikaan kirjoittanut tähän blogiini, kun on ollut paljon muuta ajateltavaa. Mulle siis kuuluu tällä hetkellä ihan kohtalaisen hyvää ja olin aloittanut tässä uuden harrastuksen eli uinti ja kävin uimassa aina joka keskiviikko Itäkeskuksen uimahallissa. Se tuntui tosi piristävältä ja sen jälkeen jaksoi taas paremmin puuhastella. Jatkoin myös maalauskurssilla, mutta se päättyi nyt toukokuun lopussa, mutta jatkuu taas kesän jälkeen. Vietin viimeistä maalauskurssia hevossalmen lomakylässä ja olin sinne myös kutsunut mukaan hyvän ystäväni ja ihan mukavaa oli. Minulle on tässä tapahtunut hieman uusia muutoksia ihmissuhteissa ja olen siis saanut uusia kavereita, joihin olin tutustunut viime vuonna. Tämän kesän suunnitelmia olisi ainakin käydä mökillä, lintsillä, korkeasaaressa, hevossalmen lomakylässä, uimarannalla ja risteilyllä. Kaikkia ei kuitenkaan pysty toteuttaa, mutta osan ainaki.