Pian ollaan taas menossa kohti kesää ja vappuakin on jo vietetty. Ensimmäistä kertaa on tunne, että asiat alkaa mennä pikku hiljaa parempaan suuntaan. Olen saanut tutustua talven ja kevään aikana tosi kivoihin ihmisiin kohtauksessa. Löysin kohtaus paikan nuorten kriisipisteen kautta, kun kävin siellä muutaman kuukauden terapeutin vastaanotolla, niin hän suositteli sitä paikkaa mulle ja onneksi löysinkin sen paikan. Kohtaus on siis nuorille aikuisille suunnattu vapaa-ajanvietto paikka, missä pystyy suunnitella kaikkea kivaa ohjelmaa ja toteuttaa itseään. Tärkeintä myös, että siellä pystyy ja saa olla oma itsensä. Hyvä asia siellä on myös se, että ihmiset hyväksytään siellä juuri sellaisina, kuin ovat ja samanarvoisina, koska itse olen myös erilainen ihminen mikä näkyy ulkoisesti lyhytkasvuisuutena, joissa olen aikasemmissa blogi teksteissä maininnut, niin senkin takia minusta on hienoo, että on löytynyt paikka missä otetaan vastaan juuri sellaisena ihmisenä kuin on, eikä tarvitse stressata omaa erilaisuutta. Olen myös löytänyt kohtauksesta uusia tuttavuuksia, joiden kanssa haluaisin kohtauksen ulkopuolellakin hengata. Käyn siellä aina silloin tällöin, ehkä suurinpiirtein kaksi kertaa viikossa. En välttämättä pysty ihan joka päivä käymään kohtauksessa, koska minulla on usein omia harrastuksia ja menoja, mutta olisi kyllä kivaa jos pystyisin joka päiväkin käydä kohtauksessa. Viime kesä oli ehkä minun heikointa aikaa, mutta oli minulla ihan hyviäkin hetkiä viime kesänä. Sanotaan näin, että se kohtaus paikka oli minulle, kuin pelastus "mustalta aukolta" mitä kävin läpi syksyllä ja kesällä lähes joka päivä. Tällä hetkellä tuntuu siltä että on vain suunta kohti parempaa tulevaisuutta. Tietysti ne vanhat asiat saattaa välillä nousta mieleen, mutta tärkeintä kuitenkin, että on päässyt edes vähäsen yli vaikeista ajoista. Kiitos jos jaksoitte lukea! <3 Anni <3