Kreetan matkan jälkeen yritin rakentaa itselleni tasa-painoisempaa elämää kuntoon paremmilla elämänohjeilla. Minulla alkoikin jo sujumaan arki hieman paremmin, vaikka välillä tulikin niitä huonoja hetkiä. Arkeni taas alkoi ja kävin työhönvalmentajalla ja tapasin kavereita välillä. Lokakuun kolmas päivä, mulla alkoi työkokeilu sinisessä verstaassa, jossa teen mm tilaustöitä asiakkaille ja myös omia kädentöitä itselleni. Ekat viikot verstaalla menikin aika vauhdikkaasti ja yhtenä kertana olimme mökillä viettämässä viikonloppua mun siskon ja isän kanssa. Se oli mukavan rentouttavaa kaiken kiireen ja stressin keskellä, pysähtyä hetkeksi mökillä nauttimaan luonnon rauhasta. Mökkiviikonlopun jälkeen jatkoin taas normaalisti sinisessä verstaassa töitä ja tapasin välillä kavereita töiden jälkeen. Siinä se syksy menikin aika vauhdikkaasti ja tämän sinisen verstaan jälkeen mulla olisi tarkoitus alkaa vapaaehtoistyö meilahden sairaalan OLKA tukipisteellä. Tässä on minun lyhyt ja ytimekäs kuulumispostaus syksystäni :D