Perheeseeni kuuluu minä, pikkusiskoni ja vanhemmat, jotka asuvat molemmat eri puolella Helsinkiä ja äitini asuu miesystävänsä kanssa yhdessä ja hänen miehensä on siis kirjailija, joka on tunnettu hänen tekemistään lastenkirjoista. Äitini on töissä kuurosokeat ry:n yhdistyksessä ja on siellä tiedottajana. Hän kirjoittaa välillä myös omia teoksiaan. Pikkusiskoni valmistui juuri ylioppilaaksi ja samaan aikaan kun minä taas olin valmistunut kuva-artesaaniksi. Olimme sen kunniaksi järjestäneet isot valmistujaisjuhlat minun isän luona Apollonkadulla, joka on siis Helsingin keskustassa Töölössä ja paikalle oli saapunut paljon sukulaisia ja ystäviä. Enimmäkseen minun isän sukulaisia oli tullut enemmän paikalle. Muutamia minun omia ystäviä oli myös päässyt paikalle, vain yksi ystävistäni ei tullut paikalle. Ne olivatkin ikimuistoiset valmistujaisjuhlat, joita ei ihan heti unohda. Valmistumiseni kunniaksi olin saanut lahjaksi paljon lahjakortteja, rahaa ja jotain käytännöllisiä asioita esim. saunapefletti ja hedelmän tuoksuinen kosteusvoide.

WP_20141220_005.jpgWP_20140531_016.jpg