syksy.jpg 

Kesä on jo melkein ohi ja syksy on kohta alkamassa, onneksi minulla on jo syksyksi tekemistä arkipäiville, vaikka olenkin edelleen työtön. Esim. käyn aina joka tiistai Meilahdensairaalan olka-tukipisteellä vapaaehtoistyössä juttelemassa potilaille ja neuvomassa heitä eri asioissa ja joka torstai käyn eläinsuojeluyhdistyksessä (hesyssä) totuttelemaan kissoja ihmisten ilmoille, järjestely ja siivous tehtäviä. Maanantaisin olen edelleen jatkanut maalauskerhossa käyntiä ja keskiviikkoisin olen aloittanut uuden harrastuksen eli joogan ja se on aika rentouttava liikuntamuoto. Uimista olen myös jatkanut aina keskiviikkoisin nykyään jooga tunnin jälkeen. Muuten olen ollut vain kotona ja viettänyt aikaa kavereideni kanssa. Kerran kävimme parhaan kaverini kanssa korkeasaaren eläintarhassa kissojen yössä ja se oli minusta tosi kiva reissu, sen jälkeen menimme vielä mun kodin lähellä olevaan baariin vähäksi aikaa istuskelee. Tietysti siellä baarissa tuli taas vaihteeksi eräs vanhempi miespuolinen henkilö, joka näytti olevan juoneen tuhdin määrän alkoholia, niin selittelee sitä miten hyvin on tottunut meihin vähän erilaisiin ihmisiin... Kun toinen meistä on pyörätuolissa ja minä taas olen lyhytkasvuinen, kuten tiedätte sen, jotka ovat pidemmän aikaa lukenut mun blogia. Meitä alkoi siinä kaverini kanssa vähän kyllästyttää tai ainakin mua alkoi vähän hermostuttaa ja kyllästyttää hänen puheet, vaikkei hän mitään pahaa tarkoittanutkaan, mutta en silti pidä siitä että toisen erilaisuudesta pitää tehdä niin iso numero, mutta siitä aiheesta tulen kirjoittamaan lisää seuraavassa artikkelissa. Syksy oli aika sateinen, mutta myös aurinkoisia kelejä on ollut, kuin olisi palattu takaisin kesään. Semmoisia suunnitelmia minulla on ainakin nyt tämän syksyn ajaksi.

<3Anni<3