Olen tässä viime aikoina pohtinut paljon mitä tekisin tulevaisuudessa, varsinkin, kun mun työt Gloriassa päättyivät. Ideoita mulla on ollut monia esim. kuvataideohjaaja tai taide-terapeutti. Myöhemmin olen miettinyt, että haluaisin jotain uutta ja ennen kokematonta. Eli täysin erilaista, mitä en ole aikasemmin kokenut. Melkein vuoden olen ainakin miettinyt, että olisi ihan mahtavaa päästä New Yorkiin vaihtoon! Ja syy siihen miksi haluaisin juuri Nykkiin on se, koska se on lähellä sydäntä ja olen aina tykännyt siitä kaupungista. New York on mulle muutenkin tuttu kaupunki, kun olen käynyt siellä pari kertaa loma matkalla isän ja siskoni kanssa. Ensimmäinen kerta oli kesällä vuonna 2008 ja silloin kävimme melkein kaikki nähtävyydet läpi. Kävimme myös kivoissa musikaaleissa ja mieleenpainuvin musikaali minulle oli leijonakuningas musikaali, joka oli tehty sen disney elokuvan mukaan. Myös hairspray musikaali oli hauska :) Seuraavan kerran menimme New Yorkiin vuonna 2011 heti joulun jälkeen ja vietimme siellä myös uutta vuotta, jolloin vuosi vaihtui 2012. Suunnitelmissa olisi siis, että menisin sinne tekee jotain vapaaehtois työtä ja jatkaisin siellä kuvataidetta.  New_York_City_view.jpg