Heti ensimmäisenä minulle tulee mieleen ainakin yksi kuuluisimmista artisteista nimeltä Michael Jackson, joka on niin ihana  lahjakas ja paras artisti maan päällä ettei sitä pysty edes kuvailla sanoin. On minulla muitakin artisteja joista pidän, esim. Queen, Rihanna, Whitney Houston ja Elvis Presley, mutta Michael Jackson on kuitenkin se jota fanitan eniten. Aloitin Michaelia fanittamaan joskus 17-vuotiaana teini-ikäisenä ja olen siitä lähtien tykännyt siitä artistista. Ihastuin heti hänen lauluääneensä, tanssiliikkeisiin ja kaikkeen Michaelissa. :) Vuosia myöhemmin eräs minun kaveri oli kuullut semmosesta Michael Jackson miitistä hänen kuolinpäivän muiston kunniaksi ja aluksi olin aivan häkeltynyt että onko semmoinen tilaisuus oikeasti olemassa ja kaverini oli sitten ehdottanut että me voisimme mennä sinne tilaisuuteen. Olin jo aikaisemmin liittynyt Michael Jackson faniryhmään facebookissa, kun koulukaveri oli suositellut sitä paikkaa mulle, joka on myös MJ-fani. Kerron Michael Jackson tapahtumista ja fanittamisesta lisää tulevassa artikkelissa. Muita kiinnostuksen kohteita ovat trilleri/kauhuleffat, klassikkoelokuvat, Charlie Chaplinit ja jotkut Disney leffat. Tietysti naispuolisena henkilönä pidän tosi paljon vaatteista, koska vaatteiden avulla pystyy näyttää paremmin omaa persoonallisuutta ja lisää myös enemmän itsevarmuuutta. Itse pidän tällä hetkellä aika naisellisista vaatteista. Mustia vaatteita tykkään yhdistellä muiden värikkäiden vaatteiden kanssa, koska minusta musta on aina sellainen väri, joka sopii lähes kaikkien vaatteiden kanssa, sen takia minun vaatekaapissani onkin paljon mustaa :D Erilaiset korut ja hajuvedet ovat myös minun mieleeni ja eniten pidän hedelmäisistä tuoksuista hajuvesissä.

WP_20140207_001.jpgWP_20140629_003.jpg